Skocz do zawartości
Sieć serwerów CS 1.6 & CS:GO - CS-owo.pl

Regulamin administratora serwerów


Rekomendowane odpowiedzi

  • Junior Admin

Regulamin administratora serwerów

  1.  Admin musi znać i przestrzegać regulaminu forum
  2.  Admin na serwerze musi zachowywać się kulturalnie i dawać przykład innym graczom
  3.  Admin nie ma prawa zmieniać mapy bez wcześniejszego vote, musi podać obowiązkowo kilka pozycji (wyjątkiem jest bardzo mała ilość gracz - zmiana mapy na mniejszą)
  4. Tylko jedna osoba może używać admina na nicku, nie udostępniamy go nikomu
  5.  Admin nie może nadużywać swoich praw
  6.  Admin ma obowiązek sprawdzić zgłaszanych graczy na czacie serwera
  7.  Minimalna liczba screen'ów robionych graczom wynosi 5 screen'ów
  8.  Admina ma obowiązek rozpisania demka, gdy zbanowany gracz napisze odwołanie (admin ma na to 24 godziny i musi wypisać minimum 2 podejrzane akcje)
  9.  Admin ma obowiązek odwiedzać dział dla niego przeznaczony
  10.  Admin może wziąć urlop na maksymalnie dwa tygodnie
  11.  Jeżeli admin przypadkowo zbanuje gracza, musi zgłosić to do Administracji sieci, taki ban zostanie automatycznie unieważniony
  12.  Admin musi przegrać minimum 360 minut na serwerze na którym jest adminem, jeżeli jest adminem na dwóch serwerach musi przegrać minimum 250 minut tygodniowo na każdym serwerze. Zakazuje się przy tym samym nabijania przegranego czasu na pustym serwerze oraz bycia AFK.
  13.  Admin może stracić funkcję pełnioną przez niego po trzech ostrzeżeniach otrzymanych od Administracji sieci.
  14.  Admin nie może pełnić funkcji admina na innej sieci
  15.  Admin nie może dawać UB
  16.  Admin nie może zbanować innego admina
  17.  Admin w dziale "Odwołaj się od bana", wypowiada się tylko w tematach jego banów
  18.  Admin, który złożył rezygnację bądź został zdegradowany, może napisać ponownie podanie dopiero po siedmiu dniach od jego straty
  19.  Admin ma zakaz wynoszenia i rozpowszechniania informacji z działów administracji na forum
  20.  Admin ma 48 godzin aby zgłosić się po rangę w wiadomości prywatnej do Junior Administratora, Head Administratora lub Prezesa po zaakceptowaniu podania. W innym przypadku zostaje ono odrzucone. Pierwsze dwa tygodnie admin ma tak zwany okres próbny i pozostaje pod bacznym okiem administracji forum
  21. Powody banów muszą być adekwatne z przewinieniem osoby banowanej oraz nie mogą zawierać wulgaryzmów
  22. Po otrzymaniu rangi, admin nie może brać urlopu przez pierwsze dwa tygodnie

 

Taryfikator kar dla administratora serwerów

 

  • Udostępnianie admina osobom trzecim - degradacja
  • Brak rozpiski demka - warn na forum
  • Nieodrobienie warna na forum w ciągu dwóch tygodni - degradacja
  • Brak przegranych 250/360 minut na serwerach/serwerze w ciągu tygodnia warn na forum
  • Posiadanie admina na innej sieci - degradacja
  • Dawanie UB - degradacja
  • Nieodwiedzenie forum przez tydzień czasu (bez poinformowania o tym Administracji) - warn na forum
  • Nieodwiedzanie forum przez dwa tygodnie (bez poinformowania o tym Administracji) - degradacja
  • Wynoszenie informacji z działu administracji na forum - warn ostrzegawczy/degradacja/ban na forum
  • Kary za przewinienia niewspomniane w powyższym taryfikatorze podlegają indywidualnej decyzji Właściciela Serwera lub Administracji forum

received_670164620345470.gif.72e22a465fef5e73a32bcc25b5249abf.gif

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...