Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

REGULAMIN FORUM

1. Zasady ogólne forum:

 

Rejestrując się na forum automatycznie akceptujesz ten regulamin.

Każdy użytkownik jest równy wobec zasad (również użytkownik pełniący daną funkcję na forum).

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię drogi użytkowniku z jego przestrzegania.

Administracja nie ponosi odpowiedzialności na wypowiedzi użytkowników forum.

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez wcześniejszego podania przyczyny.

Dozwolone jest używanie słów wulgarnych z umiarem, lecz każda obraza będzie surowo karana.

Również korzystanie z opcji "cytowania" jakiejkolwiek osoby z forum lub serwerów bez użycia cenzury. Prosimy, aby tej opcji używać mądrze i rozsądnie.

Za "sianie fermentu", wypowiadanie się w tematach, które kompletnie nas nie dotyczą, dany użytkownik automatycznie dostaje ostrzeżenie.

 

2. Konta użytkowników:

 

Zakładając konto miej na uwadze to aby Twój nick nie był podobny do żadnego z nicków Administracji.

Administracja zastrzega sobie prawo do oceny czy nick jest podobny czy też nie oraz jeżeli nick będzie podobny do zbanowania danego użytkownika.

Konta użytkowników z nazwami nie mającymi najmniejszego sensu, tzn. przypadkowy ciąg znaków oraz te z wulgaryzmami lub obraźliwe zostaną natychmiastowo zablokowane.

Zakazuje się również używania w nickach swoich prawdziwych inicjałów (Imię oraz Nazwisko)

 

3. Multi-konta:

 

Na forum każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto, każde powielenie konta na danym zakresie IP będzie skutkowało zablokowaniem wszystkich kont.

Jedynym wyjątkiem w tej sytuacji jest to gdy kilku członków rodziny bądź dane grono osób posiada jedno IP. Wtedy po uprzednim powiadomieniu Administracji można zrobić więcej niż jedno konto na danym IP.

 

4. Tematy Użytkowników:

 

Przed założeniem tematu zapoznaj się z regulaminem danego działu.

Przed założeniem tematu sprawdź czy już podobny nie istnieje.

Jeśli Twój temat został zamknięty bądź usunięty, nie zakładaj go ponownie. Napisz wiadomość prywatną do Moderatora danego działu bądź Administracji z pytaniem co było powodem zamknięcia/usunięcia tematu.

Staraj się rozwiązywać swój problem czytając tematy innych użytkowników, szukając informacji na forum, bądź na podstawie swojego doświadczenia.

Temat nazywaj zwięźle, krótko i na temat, tak samo pisz w nim jego treść.

Zabronione jest wypowiadanie się w starych tematach, takich które nie były odświeżane od dwóch miesięcy. Akceptowalna jest tylko wypowiedź rzetelna która wnosi jakieś rozwiązanie lub coś nowego do danego tematu.

 

5. Posty:

 

Zabrania się spamowania w jakimkolwiek dziale (wyjątkiem jest dział Forum dyskusyjne).

Nie powtarzamy wypowiedzi innych użytkowników.

Odświeżanie tematów dozwolone jest raz na 24h.

Piszemy prosto i treściwie.

Zabronione jest wyzywanie innych użytkowników forum!

Staraj się pisać używając poprawnej polszczyzny (ortografia oraz interpunkcja).

Zabronione jest pisanie w kolorach czerwonym i zielonym, te kolory są przeznaczone tylko dla Administracji oraz Moderatorów.

Zabrania się pisanie tylko i wyłącznie z użyciem capslock czyli WIELKIMI LITERAMI. Ten zakaz obowiązuje bezwzględnie wszystkich.

Zabrania się używania pisma "PoKeMoN".

Zabrania się pisania Każdego Słowa Rozpoczynając Wielką Literą. Ten zakaz obowiązuje bezwzględnie wszystkich.

Zabrania się pisania całej wypowiedzi pogrubioną czcionką, podkreśloną czcionką, przekreśloną czcionką. Dana edycja jest dostępna tylko po to by podkreślić znaczenie danego słowa w wypowiedzi. Ten zakaz obowiązuje bezwzględnie wszystkich.

Zabrania się urzywania rarzoncych błenduf ortograficznych.

Zabrania się pisania pisania całego postu kolorem bądź w różnych kolorach. Kolory są po to, aby podkreślić jakieś ważne słowo "klucz" w wypowiedzi. Ten zakaz dotyczy bezwzględnie wszystkich.

Każdy poza Administracją ma zakaz wypowiadania się w dziale "Odwołaj się od bana" oraz w dziale "Skargi i odwołania", jeżeli temat nas nie dotyczy.

Odpowiadając na podania na jakąkolwiek funkcję, konieczne jest uzasadnienie swojej wypowiedzi. Wypowiedzi w stylu "Jestem na tak" etc. będą nagradzane ostrzeżeniem.

Zabrania się wypowiadania w podaniach o adminów serwerów graczom, którzy nie grają na serwerze, którego podanie dotyczy. Jeżeli nie gramy na danym serwerze, nie możemy mieć pojęcia co dany kandydat może wnieść swoją obecnością na serwerze. Wypowiedzi takie będą uważane za spam i nagradzane ostrzeżeniem.

Zabrania się wypowiadania na tematy z propozycjami na serwery, na których nie gramy. Takie posty będą weryfikowane oraz nagradzane ostrzeżeniem.

Zabrania się wypowiadania w tematach dotyczących propozycji na nasz serwer TeamSpeak bądź Discord, jeżeli nie spędzamy na nim czasu.

Administracja zastrzega sobie prawo do weryfikacji każdego posta oraz nadaniu mu statusu "SPAM" i o ostrzeżeniu danego użytkownika.

 

6. Avatary

 

Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia avatara jeśli uzna go za niewłaściwy bez podania przyczyny.

Zabrania się używania awatarów i sygnatur z treściami rasistowskimi oraz takimi które ogólnie zostały przyjęte za niewłaściwe.

Za umieszczanie takowych można uzyskać bana na tydzień lub w przypadkach notorycznych perma.

 

7. Sygnatury

 

Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia sygnatury  bez podania przyczyny, jeżeli uzna że łamie postanowienia danego regulaminu.

Maksymalny rozmiar treści (obrazek/gif/film etc.) w sygnaturze może wynosić 600px x250px.

Sygnatura może zawierać tylko jedną grafikę/film/gif'a etc.

 

8. Niedozwolone treści

 

Na forum zabrania się następujących rzeczy:

  • reklamowania konkurencyjnych serwerów/sieci w miejscach innych niż te, które są do tego przeznaczone "Inne serwery"
  • pisania treści obrażających innych użytkowników
  • pisania treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów agresji
  • pisania treści, które zawierają treści prywatne - np. cytatów z gg itp. - w celu uszanowania prywatności osób, które nie chciały publikacji jakiejś rozmowy
  • pisania treści propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające
  • pisania treści ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych z ustrojami opartymi na dyktaturze
  • pisania treści o terrorze lub nienawiści - np. faszyzm, nazizm
  • pisania treści nawołujących do łamania zasad gry, omijania zabezpieczeń gry lub korzystania z bugów
  • zamieszczania linków do hacków, trojanów, wirusów i wszelkiego typu niedozwolonego oprogramowania
  • zamieszczania treści pornograficznych - linków, zdjęć etc.

Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników.

 

9. Kary

 

Niestety wielu użytkowników łamie obowiązujące tu zasady, często z niewiedzy lub złości, czasem umyślnie, czasem niechcący. Staramy się ustalać motywy, jakie kierowały w tym czasie naszymi użytkownikami i dawać kary adekwatne do czynu, jednak chcielibyśmy robić to jak najrzadziej.

Każdemu przysługuje jedno upomnienie. Można to znieść w chwili, gdy dany użytkownik złamie kilka punktów w regulaminie za jednym razem, bądź tego samego dnia. Po otrzymaniu upomnienia użytkownik za każdym razem może otrzymać ostrzeżenie nie zależnie od wykroczenia lub bana ostrzegawczego na jeden dzień. Jeżeli ban ostrzegawczy na jeden dzień nie poskutkuje, taki użytkownik otrzymuje od Administracji czas na przemyślenie w postaci bana na forum na okres jednego tygodnia. Jeżeli ban na okres jednego tygodnia nie odniesie zamierzonego rezultatu, użytkownik dostaje bana za zawsze na forum.

 

10. Zgłaszanie wykroczeń

 

W przypadku zauważenia złamania regulaminu przez innego użytkownika forum należy zgłosić post użytkownika moderatorom za pomocą opcji "Zgłoszenie" która znajduje się w prawym górnym rogu każdego posta.

Zachowania pseudo-moderatorskie są niedozwolone.

 

11. Prawa autorskie

 

Zamieszczając jakikolwiek tekst pisany, fotografię bądź grafikę, automatycznie zrzekasz się do nich praw autorskich na rzecz tego forum przy czym automatycznie sieć serwerów CS-owo jest jedynym autorem każdej rzeczy zamieszczonej na tym forum.

Kopiowanie treści zamieszczonych na forum i upublicznianie ich bez zgody ich właściciela Sieci Serwerów CS-owo jest zabronione pod groźbą bana na zawsze na forum.

 

 

 

Wersja w trakcie edycji. Wszelkie zastrzeżenia, uwagi oraz błędy proszę zgłosić do autora tematu: @ Mardi

Wersja regulaminu: 1.0

Data utworzenia: 29.03.2021

Data ostatniej edycji: 29.03.2021

 

Oficjalnym autorem danej treści jest sieć CS-owo.pl

Zakaz kopiowania bez zgody autora.

received_670164620345470.gif.72e22a465fef5e73a32bcc25b5249abf.gif

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

O nas

INFORMACJE O FORUM


Nasze forum to społeczność oparta na tworzeniu serwerów typu: CS GO & CS 1.6 & Minecraft. Jeśli chcesz, dołączyć do nas to po prostu zarejestruj się i bądź z nami.

Linki społecznościowe

GDZIE NAS ZNAJDZIESZ?


Discord Steam Facebook Teamspeak

Ważne linki związane z forum

NAJWAŻNIEJSZE LINKI


Regulamin Forum Zmiana Nicku Unban CS 1.6 Unban CS GO

Linki do tematów

LINKI DO FORUM WEWNĘTRZNEGO


DNS Change Nickname Unban Unban Request

Administracja Forum

LISTA ADMINISTRACJI


Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 CS-owo.pl Powered by Invision Community

×
×
  • Dodaj nową pozycję...